تو حرف نداااااااری "هیچکس"...غول مرحله آخره رپ... :)

عاشق وقتی َم که میدن بم اخطار

شاید فک می کنن اصلاح شم امسال

ولی انگار نه انگار...

 

عاشق ریسکم چون زندگی با خطرم قشنگه

 بله دیوونه م اما زیدم میگه نمی کنم ترکت

 در عوض درکش می کنم "دکترا جوابم کردن

 امیدشونم ازم قطعه..."

 

عاشق خودشناسی َم و ضعفو باس کشفش کرد

 ترسو باس دفنش کرد

 هدفو باس شناخت و بعدم سمتش رفت

 عاشق وقتی َم که منم و خدا و بس...

این ترانه بارداره

حامله س

اسم بچه هاشم پیام و نوید و امید و خاطره س...چشمک

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت2:06---27 شهريور 1392
نرفته الان کامنت هاتونو دیدم ...



ی پستی دارم که نوشتم توش : تو دنیایی که جمله ی دوستت دارم ی تیکه کلامه ترجیح میدم این واژه ها رو از فرهنگ لغت ذهنم خط بزنم ... پست بوی سیگار بی ربط نبود با اون ... اصن یوضی ه ...
پاسخ: به اکثر نوشته هاتون علاقه دارم...خیلی...


علی اص
ساعت2:01---27 شهريور 1392
هه ... رپ ... رپر ...



هیچ کس ... ما ی مشت سربازیم جون ب کف ... یادش بخیر ...



من جهانو معینو و داریوشو قمیشی رو ترجیح میدم



من باید برم ... شبتون غزل ... یا علی مدد
پاسخ: بحث اونا جداس! اونا ته خواننده هان!شب خوش...


علی اص
ساعت1:44---27 شهريور 1392
من کلا نفهمیدم این پست چیشد والا





مح یا اسم قشنگیه ... اسم دوستتو میگم
پاسخ: آره اسم زیباییه...اما اسم های خیلی مورد علاقه ی من اینان: باران،شعله،دریا، فاطمه،معصومه،ساحل،سارا و...
وااای چقد زیاد بودن!هه!

پاسخ: "هیچکس" رپره مورد علاقمه...


محیا
ساعت16:38---26 شهريور 1392
آآآآآآآآآجی جونم بیا ببین آهنگ وبم قشنگه؟البته قشنگه چون عاشقشم ولی ببین و نظر بده.بوس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 | 16:37 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.